Wednesday, 10 August 2011

Remaja Hilang Selepas Sahur




Kalau tak silap, Puan Seri Wangi ni bekas guru yang mengajar Bahasa Perancis dengan Geografi dekat sekolah aku dulu. Tak tau la kalau ada dua orang nama sama pulak. Tapi tak kisahlah, yang penting, siapa ada maklumat pasal remaja ni, harap tolong contact yang berkenaan dan harap sebarkan iklan ni.

12 comments:

KiKiHanakO said...

mohon share ye!

- abdul hadi abdul muti - said...

KiKiHanakO

sila.memang kita kena share pun sebab nak hebahkan benda ni pada orang ramai.tq sudi share!!

wahida said...

semoga jumpa la remaja ni...
doakan yg terbaik utk dia...

- abdul hadi abdul muti - said...

wahida

insyaAllah..mudah-mudahan..

Tukang Karut said...

ok... take note...

- abdul hadi abdul muti - said...

Tukang Karut

Tq!!

kuih seri muka said...

i like her mom's name..mcm nama serai..kat mana pun najwa ni semoga dia selamat dan pandai mempertahan diri..muka dia nampak mcm gadis lasak.

- abdul hadi abdul muti - said...

kuih seri muka

mak dia baik. cikgu kat sekolah dulu-dulu. hopefully dia selamat

Fazreen Misbae said...

kesiannya..hrp2 jumpa blk la bdk ni...sape la yg jahat no main culik2 bln2 puasa ni..aih...

- abdul hadi abdul muti - said...

Fazreen Misbae

tu la. haish..

Cik Gee said...

dengar citer dah jumpe budak ni..~~

- abdul hadi abdul muti - said...

Cik Gee

Haah. alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...