Wednesday, 24 August 2011

Baju Raya Anganku Musnah!!

Tu dialah hai!! Tajuk post dah macam tajuk lagu!! Padehal takde ape pun yang musnah!! aku ni buat suspend je. Haha.

Tahun ni,aku tak beli baju raya. Malas nak pergi sesak-sesak masa nak beli. Lagipun, baju raya tahun lepas aku tu, aku baru pakai tak sampai lima kali. So, tahun ni, tukar butang baju raya je sebab butang baju melayu tu dah terjatuh dalam longkang.Sedih tengok butang-butangku dibawa arus deras yang kejam lagi hitam. Haha.

(Model Baju Melayu  Yang Perasan Kacak Merangkap Model Gigi. Asyik Tayang Gigi Je)

Sesiapa yang tak beli baju raya lagi, ini ha, aku nak promote satu kedai ni. Baju melayu aku yang tahun lepas tu, aku beli kat Butik Aniz, Jalan Tuanku Abdul Rahman. Dengan siapa? Dengan si Faris (Faris ni baru buat blog. Kalau rajin, followlah dia. Huhu) ni ha. Dialah yang suruh aku beli kat kedai ni.

Aku tak tau pasal baju kurung or kebaya yang jual kat sini. Yelah, takkan aku pergi kedai ni, nak testing baju-baju macam tu pulak kan? Aku ni bukannya ada masalah kecelaruan jantina pun. Haha. Tapi, baju melayu kat sini memang best!! Berbaloi dan puas hatilah! Dengan harga RM108, aku dapat sepasang baju, sampin songket dengan butang baju melayu. Saiz dia pun best sebab aku ni kan tumbesaran tak berapa  sikit kan. Dekat kedai tu, saiz XS pun ada.

So, sesiapa yang tak beli baju raya lagi, apa kata korang tengok kedai ni.

*Raya, raya jugak, tapi jangan lupa mencari keampuan di sepuluh hari terakhir Ramadhan yer*

30 comments:

RinsyaRyc said...

selamat hari raya ^^

- abdul hadi abdul muti - said...

RinsyaRinc

selamat hari raya too!!

RinsyaRyc said...

dh follow your fren 2.. Hihihi^^

::Cik Pija:: said...

hahahaha, bukan setakat bleh menyanyi incik adi ni, bleh jadik model baju melayu, pastu model colgate. perghh!










lariiiiiiiiiiikkkkk!
selamat hari raya :P

ArulchelseA said...

aku pun pakai yg lama ni,, kih kih kih

- abdul hadi abdul muti - said...

RinsyaRyc

Tq!! Huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

::Cik Pija::

aku bukan adi saujanalah.haha.selamat hari raya juge!!

- abdul hadi abdul muti - said...

ArulChelsea

Tak payah beli baru yedak?

saya cello191 said...

baju raya dah siap..

tak suka beli. nanti ada yg tak kena..^^

- abdul hadi abdul muti - said...

saya cello191

tempah mahal. orang kaya macam cello191 je yang mampu nak tempah-tempah ni kan..hoho

aizamia3 said...

oo.. tahun depanlah.. tahun ni punya baju dah siap tempah tapi belum amik..

- abdul hadi abdul muti - said...

aizamia3

kenapa tak amik lagi?

oreocheesecakes said...

selamat hari raye yer...:)

i am S!L4H.. said...

sy pon x de baju raye. ingat nak pakai yg lepas jugak cume nak tuka manik je. hahaha

♥ cik_farah ♥ said...

baju raya tahun nie sepasang jer.. hohohoho..
beli kn boleh x? *ayat mintak pelempang.. :P

::budak:: said...

tak sampai 5 kali pakai gerenti la org ingt tu baju baru kan..agak2 bau kedai lagi tak (^.^)
slmt hari puasa n raya n merdeka :)

Pendamba Mawar said...

slamat hari raya..:) pkai baju lepas gak

soooooour said...

baju raya rm30 ada x??nak 1 set...hahah

Norhisham Nordin said...

hahaha... tajuk takleh blah... huhu... selamat hari raya bro...

- abdul hadi abdul muti - said...

oreocheesecakes

selamat hari raya!! urm, gambar profile tak menahan!! haha

- abdul hadi abdul muti - said...

i am S!L4H..

perempuan, takde manik dengan labuci, tak sah. huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

♥ cik_farah ♥

eh boleh!! cewah, yo yo je

- abdul hadi abdul muti - said...

::budak::

dah tak bau kedai sangat.sebab bau softlan. haha.

selamat hari raya dan merdeka juga!!

- abdul hadi abdul muti - said...

Pendamba Mawar

selamat hari raya geng baju raya tahun lepas!! hehe

- abdul hadi abdul muti - said...

soooooour

baju raya sahaja dapatlah kot.
selamat hari raya!!

- abdul hadi abdul muti - said...

Norhisham Nordin

selamat hari raya!!

[ faris ] said...

adi, sayang ko lebih rr. hahaha. baju taun ni pun aku beli kt aniz jugak.hahaha.

sbb sng cri saiz sne.pastu, kalo beli dkt jakel jln tar tu kn, gile serabut.haha.

maseyh adi promotee

hazirah kasimon said...

"Sedih tengok butang-butangku dibawa arus deras yang kejam lagi hitam"
XD haha

- abdul hadi abdul muti - said...

[ faris ]

haha. yeke.. tak ajak!! haha.btw, small the pieceslah!! haha

- abdul hadi abdul muti - said...

hazirah kasimon

haha. puitis tak ayat tu? haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...