Thursday, 18 August 2011

Amaran Untuk Perempuan!!


‎-MAKLUMAT PENTING DARI POLIS-


Mesej penting untuk semua golongan wanita yg nak pergi ke tempat kerja,
ke sekolah, kolej dan sebagainya sorg diri. 

"Jika terjumpa sorg kanak-kanak menangis di jalanan dan menunjukkan anda alamat tempat tinggalnya dan
meminta anda membawanya ke alamat tersebut", 

TOLONG  BAWA DIA KE BALAI POLIS YANG BERHAMPIRAN!!

Tidak kira apa pun yang terjadi, jangan sesekali pergi ke alamat tersebut. Ini adalah taktik terbaru satu kumpulan yang ingin mrompak, menculik dan mrogol.

Please forward to all your loved ones. =) ♥


12 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

ni dah lama kot .. tapi takpe .. sediakan payung sebelum hujan . be careful girls ..

Myera Nyera said...

thanks ^^,

a d i n said...

kenapa perempuan je? hahaha.

- abdul hadi abdul muti - said...

tia @ Ini Kisah Tia

owh ye ke.. alamak, saya baru tahu. huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

Myera Nyera

sama-sama

- abdul hadi abdul muti - said...

adin

sebab penjahat tu perogol lelaki yang straight dan bukan seorang gay. haha

::Cik Pija:: said...

ewwww scary! susah btulla zaman skrg ni, kang tak tolong tgk2 btul2 budak tu tgh susah, kalau tlg, kena rogol lak. senang2 takyah kuar rumah laa hahaha jadi mcm cikpija :P

i am S!L4H.. said...

sharing is caring di sini.
thankss~
heheh

siti kektus said...

yeke?
kena lebih hati2 lah pasni nmpak nya. :P

IMANSHAH said...

yang laki macam mana

kak kiah said...

skang ni laki pompuan sume kena jaga keselamatan..perogol2 ni tak kira jantina so bila jln sorang2 tu bwk paper spray utk perlindungan..

nurhamizatulzullraooh said...

terima kasih kerana berkongsi..takut juga,siapa kata Malaysia ni selamat?rasa tak selamatlah dengan macam-macam perkara yang dah berlaku sekarang ni buka je tv,dengar radio,baca surat khabar,melayari internet macam-macam berita yang menyedihkan,mengerikan dll

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...