Monday, 22 August 2011

Ini Kisahku Sham Kamikaze


Dulu aku ada post pasal Ini Kisahku Wardina. Siapa yang belum tengok, boleh klik sini. Yang ini, Ini Kisahku Sham Kamikaze. Sweet gila dia dengan isteri dia.

14 comments:

cart kartika said...

subhanllah..smoga kta smua sentiasa dibuka pinyu hati oleh-nya..
hmm sweetnye die ngn istri..^^

cart kartika said...

subhanllah..smoga kta smua sentiasa dibuka pintu hati oleh-nya..
hmm sweetnye die ngn istri..^^

zeehan said...

awwwww~~~ nice ending... :)
Istiqamah... InsyaAllah...

- abdul hadi abdul muti - said...

cart kartika

insya Allah..=)

- abdul hadi abdul muti - said...

zeehan

betul tu. istiqamah tu penting.=)

sue perbs.. said...

blom tngk kisah sham kamikaze ni lgi.. bru nk tngk sini

::Cik Pija:: said...

alhamdulillah, seronok tgk artis2 yg dah berubah jadi baik. :)

doakan dia smoga terus istiqamah dlm meneruskan amalan2 kebaikan dia. Amin ^_^

psst2 incik adi saujana takmo jadik mcm ni ke? konpem jadik menantu idaman mak mentua HEHEHE

HAFIZAL said...

alhamdulilah

Norhisham Nordin said...

alhamdulillah... mudah-mudahan selamat dunia akhirat...

- abdul hadi abdul muti - said...

sue perbs

takpe. tak kisah lambat ke cepat. huhu. janji mesej dakwah sampai

- abdul hadi abdul muti - said...

:: Cik Pija ::

alhamdulillah..sekarang ni pun, takdelah jahat sangat. hee

- abdul hadi abdul muti - said...

HAFIZAL

alhamdulillah...

- abdul hadi abdul muti - said...

Norhisham Nordin

Insha Allah..!!

ustazah hanum said...

skang musim artis dpt hidayah..alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...