Monday, 29 August 2011

Selamat Hari Raya Semua, Ikhlas Dari Aku Dan Isteri Serta Keluarga!!

Haritukan, aku mimpi aku ada anak 2 orang.Aku bawak anak-anak aku pergi terawih. Tapi aku tak tau siapa mak anak-anak aku yang cute ni. Haha. Mintak-mintaklah lepas ni aku mimpi raya, ada bini aku sekali. Haha

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA YANG MENGENALI DIRI INI. IKHLAS DARIPADA KAMI. HAHA

38 comments:

a d i n said...

hahaha, gatai nohh.

Sr. Maryam Fatanah said...

amboih amboih

Tukang Karut said...

selamat hari raya dan mencari calon isteri dan bakal anak2...

- abdul hadi abdul muti - said...

a d i n

haha. aku ada jugak teghin nak jadi first budak batch kita yang mendirikan masjid. aiceyh!haha

- abdul hadi abdul muti - said...

Sr. Maryam Fatanah

ngeh ngeh ngeh

- abdul hadi abdul muti - said...

Tukang Karut

Insya Allah amin...

- abdul hadi abdul muti - said...

Tukang Karut

Insya Allah amin...

JIJI YU said...

molek bebeno kalo ko kawen lepas ry ni ekeke

::budak:: said...

tudia, mimpi sampai lukis dlm blog..haha..xpe2, mimpi utk keluarga bahagia digalakkan..tibe2..

slmt hari raye maap zahir batin :)

- abdul hadi abdul muti - said...

JIJI Yu

haha. kalaulah aku bisa melakukan sedemikian rupa. huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

:budak::

selamat hari raya ::budak::!!

::Cik Pija:: said...

gatai naa adi ni! tibai mauu? hahaha.

ehem2, chek ghasa2 chek tau sapa dia bakal isteri tuuu. :P

- abdul hadi abdul muti - said...

::Cik Pija::

hamboih!!haha. sapa??

amierah said...

haha, petanda nak suruh kahwin lah tu. selamat hari raya kembali..

::Cik Pija:: said...

:) senyummmmm tak perlu kata apa2 :DD

Razil Tahir said...

bier nak kawen nyer Hadi oii..
dah tua dah nie..harharhar

Ummi_Rosalicious said...

anak 2 org je ke.... ?? haha

*ATEERA* said...

Hai hadi,

baju raye merah ke?
nape x hijau?
untung2 ko jmpe bakal bini ko bleh trus kawen....

x gitu?

- abdul hadi abdul muti - said...

amierah

gamaknyalah kot. haha

- abdul hadi abdul muti - said...

::Cik Pija::

....

- abdul hadi abdul muti - said...

::Cik Pija::

....

- abdul hadi abdul muti - said...

Razil Tahir

aku muda lagilah!! bergetah lagi!! hahaha

- abdul hadi abdul muti - said...

Ummi_Rosalicious

yang tu dua tahun pertama perkahwinan. hahaha. setahun, seorang!! haha

- abdul hadi abdul muti - said...

*ATEERA*

baju raya aku cekelat lah. haha

APAN said...

selamat hari raya gak kepada tuan blog :)

- abdul hadi abdul muti - said...

APAN

selamat hari raya APAN!!

cikgu isza said...

suka kad raya ni..
akak punya buntu nak buat kad raya..
selamat hari raya..

- abdul hadi abdul muti - said...

cikgu isza

selamat hari raya kak!!

Ahmad Ismi said...

hahaha.....jgn lupa bayangkan duit melayang bagi anak buah duit raya erk..heheh...

- abdul hadi abdul muti - said...

Ahmad Ismi

takde anakbuah lagi..wee!!haha

Ummi_Rosalicious said...

haha...ee gatainyaaa dia....!! :p

sergeant keroro said...

hehe, selamat hari raya bro XD

NOOR FATIN said...

lagi 10 tahun pastikan ada gambar betol ye :P

selamat hari raya maaf zahir dan batin!! ;D

- abdul hadi abdul muti - said...

Ummi_Rosalicious

oklah tu. membina masjid kan pekerjaan yang mulia. aiceyh!! haha

- abdul hadi abdul muti - said...

sergeant keroro

selamat hari raya keroro!!

- abdul hadi abdul muti - said...

NOOR FATIN

Insya Allah, lagi 7 tahun..haha

nyah mermaid said...

seronk awk dpt mimpi camtu..kite teringin nk mimpi ada anak tapi yg mucul anak2 ikan je hmmmm..selamat raya:)

- abdul hadi abdul muti - said...

nyah mermaid

selamat hari raya!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...