Sunday 21 August 2011

Saya Minta Maaf Kepada Semua Bloggers



Selama aku buat blog, macam-macam masalah aku ada.

Yang pertama. Macam mana korang boleh blogwalking, lepas tu, komen setiap post blog yang korang follow tanpa gagal eah? Aku ni, kalau boleh, memang nak pergi satu-satu blog, baca latest entry dalam blog tu, tapi serius cakap, tak mampu. Dalam masa 5 minit je, dah ada 10 entries baru. Kita ni, dalam masa 5 minit tu baru habis baca and komen 2 entries dari 2 blog yang berlainan. So, memang tak terkejar. Nak update blog kita lagi. Nak reply comment yang ada dalam post kita lagi. Aku ni, tak naklah follow blog tu, sekadar follow je kan. Nanti orang cakap apa pulak. So, any tips that can be share together? Wah!! Cakap oreng puteh!! Gittew!! Haha

Serius cakap, aku tak larat nak jenguk blog kalian one by one. Pancit ceq habag hang. Ini pun, masa cuti, bolehlah aku mengadap lappy selalu. Lepas bukak semester depan, nak log in Blogger pun susah. Hurm.. So, aku minta maaflah mana yang aku follow tapi aku tak pernah comment blog korang tu. Itu bukan disengajakan.

10 comments:

Anonymous said...

eh mane ade pergi satu2 blog.
yang mane mampu je.
T__T

- abdul hadi abdul muti - said...

i am S!L4H..

owh..selalu tengok ada je buat macam tu. huhu. tq i am S!L4H sebab rajin tengok blog ni. hee!!

Mek Onie said...

hadiiiiiiiii! kalau meaw lahkan, meaw mula-mula terjah blog orang yg tinggal komen kat entri meaw dulu,pastu baru jenguk yg kat shoutbox .... kena pandai arrange la.. :D

Hafizin Jamil said...

ketabahan perlu ada..aha

Syara Mohammad said...

ello...

thanx sbb follow. senyap2 jer kan follow. nasib baik perasan followers bertambah.

i pun selalu ade prob dgn BW ni. cepat sgt org update entry.

i paling suka BW, reply comments, terjah sana-sini masa2 kurang peak. hari2 biase, time2 org tgh sibuk.

just kena tau curik2 peluang jer. =D

A's said...

erm..selalu kalau dah tempat sgt..komen entri yg kat bloglist je..HAHA!

a d i n said...

minta maaf apenye, org x pakse pn, xD

Soul Seeker said...

takpe2, saya maapkan ye incik adi saujana. ekekeke~ :P

Unknown said...

susahkan hehehe..biasanya kalau ada masa je dpt berblogwalking..tue pun susah jugak nk curik2 heheh

yanmaneee said...

kate spade handbags
fila
fila sneakers
moncler
balenciaga shoes
hermes belt
nike shoes
louboutin shoes
ferragamo belt
golden goose outlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...