Thursday, 18 August 2011

Biskut Panjang Azan


Anda semua pernah makan Biskut Panjang Azan tak? Mesti tak kan? Haha. Biskut Panjang Azan ni, aku tak pernah jumpa selain daripada dekat Negeri Sembilan. Negeri Sembilan je ada Biskut Panjang Azan ni. So biskut ni boleh jugaklah nak menngambarkan identiti Negeri Sembilan aku rasa. Haha. Aku tak tau la kenapa dia ada kat Negeri Sembilan je. 

Nak dijadikan cerita, biskut ni memang wajib ada dekat kampung aku. Kalau balik kampung je, kalau pagi-pagi tu, breakfas dengan air kopi o cicah biskut ni, pergh!! Best bro!! 

Semenjak dua ni, asyik cerita pasal makanan je. Hoho

biskut panjang azan, azan, kopi, biskut, biskut rayabiskut panjang azan, azan, kopi, biskut, biskut rayabiskut panjang azan, azan, kopi, biskut, biskut raya

(Biskut Panjang Azan!! Air Kopi O!! Bergabung!! Meletop!! Haha)

Nasib baik hari ni takde model yang annoying tu untuk buat promotion biskut ni. Haha. Kepada sesiapa yang tak faham, klik SINI



6 comments:

namaakulynn said...

tak penah jumpa lagi nii.. ;P

Hans said...

1st time aku dengar

nuruhuda_329 said...

err..baru tahu hihihi...nice entri :)

- abdul hadi abdul muti - said...

nuruhuda_329

sama-sama.=)

nur fateen aleesha sari said...

kat umah nenek sari kat masjid tanah pun byk biskut kering ni..mmg layan kalo cicah dgn kopi hihi

- abdul hadi abdul muti - said...

nur fateen aleesha

owh, tak sangka kat area masjid tanah pun ade eak. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...