Tuesday 28 December 2010

Nak Tegur Ke Tak?


Obama : Wei, lame gile kot tak jumpe ko? Ko buat pe ha sekarang ni. Kerek kan, bukan nak contact aku. Macam ni la weh...


Semalam, mase on the way balik ShahAlam, dalam train KTM Seremban-Rawang, mase sampai dekat KTM Nilai, ade la 5 orang ni masuk koc aku. Lepas tu aku rase macam kenal sangat ngan budak-budak nih. Nih bukan ke budak-budak form 5 2010? Siap duduk sebelah aku lagi. tapi aku tak cam yang 3 orang duduk sebelah aku tu. Malas nak tinjau2. Try jugak jeling-jeling tapi buat sakit anak mate je. Tak nampak pun muke sape. Yang si Megat tu ngan sape ntah lagi budak Blue tu pulak betul-betul duduk depan aku.

Aku macam nak tegur, "Korang ni budak Star kan?" ha..macam tu. Padehal memang aku dah tau diorang ni memang budak Star. Tapi, daripade Nilai, sampai la KL Sentral, aku tak tegur diorang pun. Diorang ni pun bukan nak tanye aku. Aku dah excited dah ni tunggu diorang tegur. Cis!! Haha.

Mungkin muke aku dah lain gamaknye. Tu pasal tak perasan. Yela, kite kan kene berperasangke baik dengan orang kan...

Sampai KL Sentral pun tak tegur jugak. Aku ikut pintu belah depan, diorang ikut pintu belah kiri. Haha. Hurm, lantak la. Hehe.

Tapi, aku rase korang pun mesti banyak kali lalui pengalaman macam ni. Kite nak tegur orang tu, tapi takut salah orang pulak. Last-last due due buat tak tau je. Aduyai..

5 comments:

IMANSHAH said...

JANGAN TEGUR!!!

Hatu Kak Limah tu

- abdul hadi abdul muti - said...

IMANSHAH
haha.terinfin nak tengok hantu kak limah tapi tak tau nak ajak sape...

Aku Cikgu Sekolah said...

betul tu ... cuba la bayangkan pula kalau seorang cikgu yang berada kat tempat hadi tu... mesti jauh di sudut hati kecilnye terasa kan ...

Unknown said...

hahahaa..taw xpe..da slalu sgt neh...nak tegur takut die tak kenal..kang malu je...

RaDiN SiTi AiSyAh said...

hehe..tegor je la..klu salah pun bkn jumpe dia lg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...