Tuesday 7 December 2010

Post Ke 200(sejarah blog ni)


Tadi, mase tengah tengok dashboard aku baru perasan. Rupe-rupenye dah 200 post dah blog aku ni. Kire nye ni post yang ke 201.

Bertahan jugak blog aku ni. Terime kasih yang tak terhingge dekat semue followers yang sudi bace and tak bace pon takpe blog ni. Haha. Kalian lah nyawa blogku ini. Tak lupe jugak kepade yang sudi mengkomen post post yang dah dibace. Sobs. Mane air paip ni, aku nak letak air kat muke bagi nampak effect nangis sikit.

Sejarah blog ni mulenye mase time lepas SPM. Time tu aku tak tahu pun pasal blog blog jadah sume ni. Time lepas SPM kan boring yang teramat kan? So, selalu je la aku message kawan aku yang sorang ni. Name die Faris Arina. Hot tau mamat ni. Pempuan-pempuan yang kat luar sane sile take note. Haha. Aku selalu la message bende bende mengarut kat die. Bercerite la kisah pelik pelik and kelakar bagai sume. Sampai pernah si Faris ni tersengih sengih kat Tesco Ipoh time bace message aku. Sumer orang mesti ingat ade something goes wrong somewhere ngan mental die. Tapi die budak pandai woh. Dewi Add Math. Antare faveret student Mr. Yoong Kwee Soon, mahaguru add math sekolah aku.

So, Faris ni la suggest aku buat blog. So, aku pon mengambil langkah pertame buat post kat blog aku ni pade hari jumaat, penghulu segale hari, bertarikh 2 januari 2009.

Aku pon tak tau la nak kategorikan blog aku ni sebagai blog ape. Ade setengah orang buat blog pasal agame, pasal politik. Aku punye blog, campur campur. Mane yang terlintas, itu la aku tulis. Huhu

Harapnye, blog ni akan terus kekal best untuk dibace. Sorry morry kalau kadang kadang korang rase blog ni annoying atau pon korang rase membazir mase bace blog ni.

notakaki : sebenarnye,aku ade lagi satu blog. tapi memang dah terabai. sian blog tu. dah berutan gamaknye. so, sape nak bace, jemput jemput la yer : http://starbumitercinta.blogspot.com/

2 comments:

IMANSHAH said...

wah tahniah le ye awak..hehe, wah inspirasi oleh arina ya..wakaka

tau sapa yg suruh saya berblog??xlain tak bukan sikudin azzahrawi..awak kenal taK?haha

- abdul hadi abdul muti - said...

ye lah.si arina itu lah.haha
owh,si azzahrawi tu pon dah lame tak berblog.huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...