Friday 3 December 2010

Mane Seliper Aku???!!!!!!


Oh, seliparku!!

Aku sayang seliper aku. Aku ingat lagi saat saat aku beli seliper tu kat BATA PKNS. Lawa giler. Putih dan suci macam kaler ubat gigi. Kalau aku pakai mesti menyerlah!haha. Then aku beli dengan harge RM19.90. Ingat lagi taw harge die.

Hari ni, aku pergi sembahyang Jumaat kat masjid umah aku ni. Time bace doa tu dah rase tak best da. Macam ade bende yang tak best je jadi.

Habis je doa, aku keluar masjid. Mane seliper aku?!!

Argg, dah kene rembat la ni. Nak rembat seliper orang lain? Oh tidak. Aku bukan macam dulu mase kat sekolah dulu. Time sekolah, kat masjid yang kat tc tu, selalu gak aku jadi mangse. Tapi, kalau hilang je, rembat je seliper orang lain. Just buat muke innocent je. Haha.

Tapi itu dulu. Sekarang, balik dengan kaki aku bogel gitu je. nasib baik tak panas sangat jalan tar. Kalau tak mesti da ade gelembung gelembung air kat kaki aku.

Mase balik tu, nampak ade orang pakai seliper tu. Aku nak je tanye. Tapi, bapak aku cakap tak payah. Nanti kalau salah, buat malu je.

Hurm..lesapla seliper aku tu. Kene la beli baru.

8 comments:

FarhanaBekeri said...

yay dapat sliper baru.haha

IMANSHAH said...

alahai kan biasa tu kat surau.hehe

- abdul hadi abdul muti - said...

farhana
duit lagi.haish.padehal baru je beli.sob3

- abdul hadi abdul muti - said...

IMANSHAH

tu dulu cikgu.sampai kene letak selipar atas atap.haha

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

eeeemmm pernah tengok orang siap pasang mangga kat sliper takut orang curi kat masjid... dahsyatkan

- abdul hadi abdul muti - said...

Afzainizam
terime kaseh sudi juge ziarah.=)

Ikmal Fayadh said...

belilah crocs, sudah berlambak murah. orang muda sekarang ramai pakai. stylo. apa main bata. haha

- abdul hadi abdul muti - said...

ramai sangat yang pakai.nampak klise.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...