Thursday 8 September 2011

Lelaki Lebih Comel Dengan Budak Kecik?


Cuba jawab soalan kat tajuk entry tu? Yeke? Hurm..

Hari tu, aku pergi rumah kawan aku, Shrek, dekat Far Far Away. Ceyh, takdelah, rumah Shrek ni dekat Taman Seremban Jaya je. Dalam rumah dia, ada anak buah dia, Aliff Zikri.





Aku memang tak reti layan budak. Sebab perangai aku pun macam budak-budak. Tapi, masa aku pergi rumah Shrek ni, Aliff Zikri ni mintak aku dukung dia, tapi aku tak reti nak dukung budak. Memang kena gelak je. Aku riba budak tu dalam lima saat je lepas tu letak bawah. Haha. Kekok gile.

JOM MENGUNDI : KETUPAT VS LEMANG, MANA LAGI SEDAP? 




42 comments:

Unknown said...

aku suka tengok lelaki yang pandai handle budak =)

aku suka lemang ! wee~

- abdul hadi abdul muti - said...

Finaz Jaafar

maknanya ko tak suke aku lah. haha

Anonymous said...

owg laki ngan budak nmpak seksi.. mata aku nmpak camtuh.. ;D

Myera Nyera said...

hahaha lelaki mana yang lagi comel dari budak kecik tu? hahaha

- abdul hadi abdul muti - said...

sUe UnniE

kiranya kawan aku tu comellah? haha

- abdul hadi abdul muti - said...

Myera Nyera

lelaki ini. hahaha

Anonymous said...

fara pOn suka sgt..tengok diorang pandai handle budak nampak caring sangat tau..
memang comel sesangat...

Kancil 8349 said...

perempuan suka kalau lelaki pandai jaga budak...kata dorang lelaki lebih comel dengan gelagat bersama dengan anak kecil...hehehe

Mama Amirul said...

setuju sangat ngan Kancil8349

Unknown said...

sokong kta2 kancil tu... suami saya mmg pandai melayan budak2.. dan nampak begitu comel! hikhikhik

- abdul hadi abdul muti - said...

fara haniey

huhu (^^)

- abdul hadi abdul muti - said...

Kancil8349

huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

ain1914

hoho

- abdul hadi abdul muti - said...

QueeN Teratal

wah!! untunglah dapat suami comel. haha

aanie said...

lelaki dan budak kecik adalah penyayang...hehe...tp budak kecik kat atas tu sgt comel...

RinsyaRyc said...

haa... Denga kata diorang tu hadi.. Betul apa diorang katatuh... Ngehehehe

http://bulatmata.blogspot.com/
BulatMata

Aleen Aiden said...

pergh,style gile bapak budak duk posing gamba atas skali tu.hik3 :P

Wadi AR said...

TAK comel. saje nak tunjuk comel je tu. kehkehkeh

Myera Nyera said...

lelaki mana? kahkahkah perasan!!!

Unknown said...

haha..nampaknye lame lg le nak sampai seru ke alam rumah tingkat nih ye..practise dulu bro :)

- abdul hadi abdul muti - said...

aanie

comel jugaklah. huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

RinsyaRyc

ok, lepas ni kena belajar jaga budak. haha

- abdul hadi abdul muti - said...

aleen aiden

hahaha. tu bapak dia, tu bapak sedara dia, yang nama Shrek tu. haha

- abdul hadi abdul muti - said...

Wadi AR

sedih ko komen macam tu. haha

- abdul hadi abdul muti - said...

Myera Nyrea

hahaha

- abdul hadi abdul muti - said...

::budak::

bukan ke kalau dapat anak terus pandai jaga anak ke? haha

Unknown said...

huiiiii 5 saat je ke?????? ehehe

Ezad Skytech said...

best pe layan budak kecik ni..haha~

Abu Bagi said...

hahaha mmg best dgn budak2 kecik ni..

Anonymous said...

wehh sempoi gile korang landing. hahaha

- abdul hadi abdul muti - said...

HARITH ISKANDAR

takat tu je mampu.haha

- abdul hadi abdul muti - said...

Ezad Skytech

best memang best tapi kalau tak pandai jadi tak best. huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

ABU

best! best!

- abdul hadi abdul muti - said...

i am S!L4H..

shrek tu je yang landing, dah umah dia. haha

[ faris ] said...

lelaki lebih comel dengan budak kecik?

tak kot.nmpak lebih bertanggungjwb.teeeetttt. haha

- abdul hadi abdul muti - said...

haha. macam tu pulak? hurm...

Anonymous said...

haha. silap, ingatkan tuan blog. nk remove comment dh smlm tp bia la tuan blog reply dulu. kihkih

nurhamizatulzullraooh said...

comel sangat budak tu..samada lelaki atau pun perempuan kalau boleh melayani karenah kanak-kanak baguslah

yanmaneee said...

birkin bag
christian louboutin
kobe 11
supreme t shirt
yeezy boost 350
air max 270
longchamp handbags
curry 4
timberlands
nike basketball shoes

yanmaneee said...

canada goose outlet
chrome hearts outlet
longchamp
hermes belts for men
supreme
yeezy 350
kyrie 5 shoes
yeezy
longchamp handbags
jordans

Unknown said...

web Click This Link check out this site try these out blog link about his

Unknown said...

Clicking Here l9q70a0b15 replica ysl bags replica bags from turkey replica goyard bags fake hermes i2r04k1q05 replica bags new york replica bags nyc helpful hints z2e68y2n90 replica goyard bags

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...