Saturday 24 September 2011

SEGMEN MYERA NYERA - ADA APA DENGAN DIA?


Aku suka baca blog dia sebab cara dia sampaikan mesej best dan tak berjela. Dia ada buat buku jugak, Dia Yang Ku Nikahi. Jom beli?

Blog dia blog yang banyak bahasa-bahasa kreatif. Terasa diri ini begitu muda bila baca blog ni. Haha

Blog cikgu aku. Banyak current issues, so tak payah baca paper pun boleh tahu isu semasa. Huhu. Banyak cerita pasal sekolah aku jugak.

Cerita kat blog ni macam mengarut tapi aku selalu je bace. Hehe. Masa open house dekat rumah Ini Buku Catatan 555, semua orang dah macam wajib tangkap gambar dengan MachamIzPunya, sebab blog dia laku. Cewah, iz proud lettew.

Blog yang banyak menginsafi kekerdilan manusia di sisi Allah. Ada jugak pasal cerita dia study kat Surrey, UK. Aku study Malaysia je, so, teringin gak nak tengok orang study kat obersi.

Gaya bahasa simple. Banyak cerita realiti kehidupan.

Blog lawyer bhai.. Haha. Blog ni aku baca sebab nak tahu legal issues.










3 comments:

Wadi AR said...

blog aku? hahaha

Myera Nyera said...

kang pas paper myera terjah ek, anyway, thanks join segmen ^^,

[ faris ] said...

wah hadi. aku masuk jugak? tenkiuu. nanti ak promote blog kau.ehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...