Monday 27 December 2010

Dah Nak Balik Shah Alam

Cuti yang dah sebulan lebih, yang aku tak buat ape-ape, cume menonong kat rumah je, sudah hampir jua ke penghujungye. Harini, aku dah nak balik Shah Alam..

Macam biase, dari Seremban, naik KTM. Banyak la perangai manusia yang boleh tengok dari Seremban nak ke KL Sentral ni. Harge tiket, RM6.00. Dari KL Sentral pulak naik bus Rapid KL U80. Harge tiket RM2.50. Sampai dekat Stesen Bus Seksyen 14, tukar bus, naik Rapid KL T602. Harge tiket, RM1. Ape motif aku nak kire-kire sume harge tiket nih? Ntah la. Aku sebenarnye blur2 kelabu asap lagi ni nak tulis ape.
Semester baru, tak tau la nak describe macam mane. Aku just go with the flow je. Takde langsung perasaan excited nak bukak sem baru ni.

Aku kire-kire(kire lagi?) aku ade lagi 2 tahun nak habiskan BLS. Hopefully dapat sambung LLB. Insya ALLAH..

Aku balik awal ni bukan ape. Kene ade kursus pe ntah ajuran SCLC. Kursus macam mane nak buat paperwork, nak cari sponsor.. Bukan cari sugar mummy nak buat sponsor hidup, tapi sponsor program yang akan dijalankan oleh kelab..

Selase ni, nak pergi UKM jap. Nak hantar barang kat kawan ni ha. Sambil lepak-lepak kat kafe KDO tak silap aku name kafe tu. Haha. Nasi lemak ayam goreng die sedap.

Lepas tu nak kene tempah blazer lagi. Adoh.. Rabak wallet aku nak bayar duit blazer ni. Kalau tak tempah, nanti takde blazer pulak time dinner bulan 2 nanti. Lagipun, blazer tu gune mase mooting untuk next sem. So, berbaloi jugak la kot beli.. Lepas tu nak beli beg lagi. Beg ni penting!! Aku ni dah la selalu bawak barang berlambak-lambak. Kalau boleh nak je aku bawak beg pegi camping tu, tapi macam besar badak la pulak. Kalau ade duit lebih, boleh la beli baju ke seluar ke.. Almaklumlah.. Tengah-tengah sale ni kan..

Hurm, ok lah. Bukak sem ni, kirenye aku agak busy dengan study, club dan sesegale bagai. So, jarang boleh update blog ngan blogwalking. So, sorry kalau blog korang yang jarang dikomen sebab tak sempat nak bukak. So, sekian, terime kaseh!!

7 comments:

IMANSHAH said...

salam

selamat pulang ke kampus nak

RaDiN SiTi AiSyAh said...

oh hadi da nk blk ek..blaja rajin2 ye..ur blogmate sntiasa sokong..hee:)

- abdul hadi abdul muti - said...

IMANSHAH
waalaikumsalam..terime kasih papa!!hehe

- abdul hadi abdul muti - said...

IMANSHAH
waalaikumsalam..terime kasih papa!!hehe

- abdul hadi abdul muti - said...

AiSyah
Insya Allah..try dapatkan dekan sem ni.hehe.mekaseh!!

Anonymous said...

Kenapa tak turun kat stesen Shah Alam, naik 529 sampai sek 2 shah alam. And then naik 602.

- abdul hadi abdul muti - said...

kalau nak naik 529, kene ade touch n go..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...