Friday, 6 February 2009

main snooker




semalam, aku telah pergi ke aeon seberang perai, pulau pinang..
saje2 je lepak2 lepas test library kan..
ha...
budak2 prempuan ntah shopping pe ntah
lame nak mampus
so aku dengan budak2 lelaki lain pon pergi la kat arked kat situ
mule main game2 biase je kat situ
las2 sekali abbad ajak kotorang main snooker
mule2 aku malas nak main
coz mane la aku tau nak main snooker2 ni
kan...
ha...
tapi dorang suroh main gak
aku pon redah je la
ha..
aku ingat senang jer nak main snooker ni ha
rerupenye..
susah giler!!
selalu asyik tak kene kat bola jerk
huh..
sape2 yang main snooker gempak giler tu memang aku salute la...
coz memang susah nak gune kayu die tu
huhu tapi takpe2
nanti dah banyak kali main nani ok la kot
haha

2 comments:

Az-Zahra said...

org kte lelaki yg men snooker tak ley dpercayai..tul ke? komen sket..

adi said...

hahaha
tak pernah dengar pon..
tak kot...
pe rasionalnye penipu dengan snooker?
macam takde kaitan jer..
huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...