Saturday 2 January 2010

Uitm Shah Alam

waa...lame da tak post blog..
skarang,nak citer sal hidup aku kat shah alam selangor darul ehsan. jarang aku citer sal life aku kat blog ni..huhu

28hb dec 2009
aku ngan family aku pergi umah mak andah aku kat puchong perdana sebab esoknyer malas nak bangun pagi,since bapak aku aku nak reg pagi..cepat reg,cepat balik..

29hb dec 2009
aku bangun pukul 5.00.tu dia awai nak mampuih la...banyak nyamuk,so nak tidor pon tak boleh..so,aku mandi, semayang sumer pastu bekpes bihun.
pastu bertolak ke uitm shahalam..sesat banyak kali.ntah berape kali pusing ntah.haha
pastu sampai2 shah alam jerk, pak guard tu bagi tau jln salah..aku patutnye reg kat uic,tapi die tunjuk jalan pg dewan sri budiman...hokalowh...

so,pusing la satu uitm tu cari uic...sesat jugak.ntah mane ntah uic tu...actually bapak aku dah lalu dah depan uic tu 2 kali,tapi tak tau pulak uic tu uic...lagipun kat depan uic tu tulis reg tok pre doplima...bukan untuk degree..haih..

las sekali aku jugak perasan ade banner tulis uic kat situ..so,lepas 1jam lebih pg tawaf uitm tu, baru la jumper....
pastu,pg la reg..takkan dah jumpe tempat reg,pg lepak bawah pokok pulak ye dak?haha

pastu dah reg,kene pg kolej kediaman pulak.sesat lagi!!sesat jer keje nyer.haha..tapi lepas 30 minit tu,baru la jimpe..lowh..bukan jauh mane pun...so,aku pun reg la kat jati..sebilik ngan obama,jimi,nizam,zack ngan lutfi...

pas tu,arggghhh.. sebenarnye dah malas nak taip..mcm boring jerk post ni..haha.so,sampai takat ni je la dulu...nanti,kalau rajin,sambung balik...time kasih la sape yang bace tu..hehe

2 comments:

ashraf said...

amek kos pe di?

Unknown said...

oh!!!banyaknya sesat!
ko ambik apew?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...