Friday 8 May 2009

Saye Sayang Mak Saye!!

Selamat Hari Ibu Mak!!
Even hari ibu disambut setahun sekali...
Tapi adi sayang mak tiap tiap hari!!
huhu

Even mak tak pernah bagi ps3,kasut converse,baju2 mahal,
tapi adi tak pernah mintak sumer tu kat mak,
Kasih sayang mak lah yang adi harapkan
Dan mak sentiase bagi kasih sayang mak kat adi

Terime kasih sebab jage adi dari mule2lahir..
dengan sakit kuningnyer...
demam..sakit perut sumer..
dengan degilnyer..haih..

Terime kasih jugak sebab ajar adi tentang fardhu ain dengan kifayah..
mak la orang yang ajar adi sembahyang..
yang ajar adi dari tak tau langsung alif ba ta
dan mak jugak la yang mengkhatamkan adi..

Terime kasih jugak sebab selalu masak sedap2
bubur jagung,nasik tomato,limas,kueh lopes, kerepek pisang and semue2 lah
mane taknyer..
semue yang mak masak semue sedap

Lastly, terime kasih untuk segalenyer
Mak memang mak paling best kat dunie ni!!



p/s : pic mak takde sebab memory card ni kene format. so, pic mak pon hilang sekali..








4 comments:

fakhruddin said...

cewaahhh nak cakap ko ni budak baik la tak pernah mintak apa2 dari mak ko? haha. bagus2. aku pun tak mintak apa2 dari mak aku, tapi dari ayah, banyak aku mintak hehe

- abdul hadi abdul muti - said...

to fakhruddin :
hahaha.ne ade weyh..isy3..haha

Fizah said...

wah, kalo aku jadi mak ko, aku pun terharu...tapi aku hanya kawan ko...hahaha...tapi aku tetap terharu. :p

btul ke xde mintak?? anak baik la katakan..

- abdul hadi abdul muti - said...

Fizah :
mintak duit belanje ade la kot..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...