Monday 4 May 2009




hurm... sesi july disember dah nak mue budak2 spm tahun 2008 masing2 dah tau tempat kat mane yang dorang akan sambung belajar lepas ni bagi yang nak sambung belajar la sebab ade jugak yang nak terus kerje.. aku pon teringat mase aku dalam situasi dorang syukur...itu je yang aku pikir bukan sebab per.. tibe2 aku rase.. kalau takde kuota untuk budak2 bumiputera untuk masuk matriks.. and kalau takde uitm.. aku rase aku tak akan ke maner.. dengan result aku yang tak seberape.. ramai lagi student2 yang dapat 10A's and above aktif koku tapi tak dapat pg mane2 sebab aper? sebab dorang bukan bumiputera so, aku rase sebab aku bumiputera la aku dapat offer pg matriks ngan uitm mase bulan 6 las year.. ade pernah kawan bapak aku ni.. die india.. die bising2 sebab anak die tak dapat pg mane2.. even result anak die gempak pastu, time tu pulak bapak aku dah terlepas cakap yang aku dapat matriks lepas tu, kawan bapak aku tanyer bapak aku result spm aku bapak aku terpakse tipu bapak aku cakap aku dapat 10A wawawa kalau tak..lain pulak jadi nyer.. kan... hurm.. tu la. patutnyer budak2 bumiputera kene bersyukur la and tak mensie2 kan peluang yang orang dah bagi.. kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...