Saturday, 14 April 2012

Di Belakang Tembok Itu

Manusia memang tak lari daripada buat silap. Bezanya, kecil atau besar sahaja. Setiap kesalahan, mesti dibalas dengan hukuman. Mungkin ada yang bersyukur terlepas hukuman walaupun melakukan kesilapan. Tapi mesti ingat, kadang-kadang hukuman mengajar kita menjadi lebih baik. Dan tak hanyut daripada terus melakukan kesilapan. Tapi, kadang-kadang, kita dipulaukan sebab melakukan kesilapan. Oh, betapa silapnya orang yang melakukan pemulauan itu.

Amendelah aku mengarut ni. Haha. Aku sebenarnya baru balik dari Sekolah Henry Gurney. Itu sebab macam begitu. 

9 comments:

Wadi AR said...

ko buat ape g sane? cite la sikit. aku lalu je. masuk pon idak

kainBuruk said...

salam;

Yelah...ceritalah sikit pengalaman kat sana..

Rapunzeel Cikilolo said...

jika diberi peluang, orang yang silap akan berjaya 2 kali ganda...

NOOR FATIN said...

yg mana satu ko dalam gambar tu? :P

- abdul hadi abdul muti - said...

Wadi AR , kainBuruk

tak boleh cerita in details sebab polisi dia memang macam tu

- abdul hadi abdul muti - said...

Rapunzeel Cikilolo

betul, kalau diorang diberi peluang.=)

- abdul hadi abdul muti - said...

NOOR FATIN

taknak bagitau sebab time ni muka serabai.haha

happy eim said...

lama mnghilang..best pe dpt jmpa diorg. ^^


p/s : cello here. nie blog baru. mai la singgah. blog lama dh deactivate dh..

asliner said...

like.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...