Saturday 8 October 2011

Dilanggar Kelekatu

Semalam aku sempat pergi makan dekat JJ Bukit Raja, Klang dengan kawan aku yang kena jadi single 3 hari 2 malam, Afiq dengan Freeyn. Tak dilupakan jugak, kawan aku yang lagi sorang, yang dah lama tak balik Kampung Temin Sungai Siput, Perak, Apan.

Lepas kitorang makan, masa berjalan kaki nak pergi parking kereta, standartlah kau borak-borak dengan member-member kau kan. Sekali masa aku tengah bercakap ngok-ngekngok ngek tu kan, ada kelekatu langgar masuk dalam mulut aku. Iyew!!

Ptuih!!Ptuih!!Ptuih!! Aku ludah lah balik. Bongek punya kelekatu. Mabuk ke ape? Kelekatu tu tak nampak ke mulut aku yang tengah nganga sebab rancak berborak tu? Nasib baik dia tak masuk dalam anak tekak. Kalau tak naya cek.




Oklah, sebelum korang habiskan baca post ni, aku nak tanya korang satu soalan. Masa haritu, kawan roommate aku cakap, kelekatu tu, asalnya dari anai-anai. Betul ke?  





8 comments:

Razil Tahir said...

heeeee...
aku rasa die tension kot tengok mulut2 ko pong pang poang pang tade pint.. huhuhuhu XD

Wadi AR said...

keleketu tu comel mcm kau la

Unknown said...

kelekatu tu bukan yg terbang2 tu ke

saya cello191 said...

search ja jwpan kt google..

kelekatu busuk la weh...

kayu sugi said...

kebersihan mulut kena sentiasa jaga..

yanmaneee said...

kyrie 6 shoes
cheap nba jerseys
air force 1
adidas stan smith
yeezy boost
christian louboutin outlet
cheap jordans
off white clothing
nike air max 97
curry 6 shoes

Unknown said...

read the article replica gucci bags index gucci replica handbags navigate to these guys high end replica bags

stato said...

hop over to here bag replica high quality this replica louis vuitton learn this here now dolabuy.ru

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...