Friday, 12 June 2009

Buruk Siku


Kamu rase siku kamu buruk tak??
hahaha

sebenarnyer...mane datang nyer simpulan bahas buruk siku itu??
hurm..
kenape siku yang jadik pilihan..??
kenape tak buruk kuku ke..buruk jari ker...

petang semalam aku dengar hotfm jam..
alah yang deejay die kieran ngan a.g tue..
okayh..kalau kamu tak layan radio melayu takper2...
haha

ade satu caller ni bagitau..
simpulan bahase buruk siku ni...
sebab...
BILE KITE BAGI ORANG..NAMPAK TANGAN NGAN JARI JERKK..
KALAU KITE AMBIK BALIK BARANG TU..NAMPAK LA SIKU KITE YANG BURUK ITU..
HA..


so moral of the storey..
semue orang punyer siku buruk okayh..
hahaha

11 comments:

Latika.Dot.Dot. said...

tapi siku saya cantik.

lalalala~~

Look Who's Talking...Mean! said...

yg pnting siku yg kdg2 buruk nie amat bergune utk digunakn kpd manusia yg amat tak blh diterima perangai nye..hahahah..
bagi siku kt kepala tu kang..
kate org2 tua lar..hahaha..
kalo bagi jari ape lar sgt sakitnye..

- abdul hadi abdul muti - said...

to Latika.Dot.Dot.
ye kewr...posing siku sikit..!!!
hahahaha



to Mean :
pergh..memang sedap menyiku orang nih!!hahaha

Az-Zahra said...

moral tue cam tk best je..huhu
for bel332, persuasive speech ade bpe jenis eyh? ija tk smpat nk pinjam buku. dkt internet bnyk gle tak tahu nak amek yg mane

- abdul hadi abdul muti - said...

cube try tengok kat buku 313..rasenyer ade kot..

Myro. said...

kesikuan..
haha.

faris.a said...

hahaha.burok siku.

kalo kiter bg kt org pas2 amik balik; burok siku

kalo kiter bg tgok jer pas2 amik balek pn buruk siku gak ker? (,")

- abdul hadi abdul muti - said...

to Myro :
haha




to faris.a
ha?soalan per ko ni?tak paham...haha

iqbalsyarie said...

buruk siku ek?klo org tu kudung,dlu dia bg smthing tp dia mintak balik.cmne ek?siku dia takde...so nak pgggil apa??

p/s;aku tak igt ini nas dr Quran atau Hadis,tp aku taw la,Islam melarang kita utk ungkit mengungkit ats pemberian kita.Itu rezeki dia,rezeki kita ada bahagiannya pulak..kan?

- abdul hadi abdul muti - said...

to iqbalsyarie :

soalan ko yang mule2 tu...aku rase buruk siku jugak la..ha...huhu

soalan nombor 2..
ha..yer2..betol...

amy amira said...

penah ade kawan aku ni dia bagi duit kat kawan aku yg lagi sorg ni lps tu dia mintak balik...terus kawan aku kata buruk siku lah ko ni!hahaha baru pertama kali dgr simpulan bahasa mcm tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...