Monday 23 August 2010

MAJLIS IFTAR LEONAIRATS 2010

Sebelum membace post ni, marilah same same kite menghadiahkan Al-Fatihah untuk Arwah Shahnour.Al-Fatihah!!


Assalamualaikum!!fuh!!lame la hai tak post kat blog ni..ye la, asyik busy je memanjang..huhu


Ok, kali ni nak citer sal budak-budak batch aku time sekolah aka LEONAIRATS yang berbuke puase di KLCC. Kirenye, berbuke puase sekali dengan nak celebrate 6 orang LEONAIRATS yang nak fly da..alahai sedihnyer..sob sob..sedih la sangat..haha


Antare yang nak gi fly, zamy, amir,palam,pak,brad ngan toped. Tapi si brad ngan toped ni tak datang la pulop. Katenye balik kampung...Adoh...down...tapi nak wat cam ne yedak??da tak de rezeki nak jumpe...


Even kali ini attendance sangat memuaskan. seramai 39 putera putere batch 47 telah sudi turun memeriahkan suasane..syabas syabas syabas aku ucapkan.haha


Pade yang tak dapat datang, anda dimaafkan,haha. Jangan risau la, lepas ni mesti ade nye la even batch lepas ni. just selalu selalu la update group leonairats kat facebook tu.ha..nah aku bagi link, mane la tau ade yang tak tau sal grup ni.huhu


(CAPTION : AKTIVITI BERMESRE MESRE BERTANYE KHABAR BERITE SEBELUM BERKUMPUL DI SURAU KLCC)

okayh, acare dimulekan dengan berkumpul beramai ramai dekat surau KLCC. nasib baik ta ramai orang sangat time tu kat surau. terkasima ha orang orang yang ade kat situ tengok kitorang ramai ramai kumpul kat situ. ramai gile yang curi curik tangkap gambar kitorang.haha.kalau nak amik picture kitorang amik je la, boleh kitorang bagi posing best best sikit..hahaha

Azan maghrib telah dilaungkan dengan takzimnye oleh Muz..wah...bagus betul Muz ni semenjak study kat matriks and skang ni nga study kat uk...



Leonairats leonairats berbuke puase dengan kurma yang di beli di cold selfridge yang berharge 12 ringgit plus kurma mesir yang Harizstarz bawak dengan kurma yang orang sedekah dengan air mineral. Tapi Shah up sikit la, die beli air tea tree apple.haha



(CAPTION GAMBAR:BERBUKE PUASE DENGAN KURME DEKAT SURAU KLCC)


Selesai sembahyang maghrib berjemaah, kitorang leonairats leonairats sekalian bergerak ke Restoran Pelita KLCC. Dah macam parade nak buat riot pulak.haha. Sampai sampai je kat Pelite, kelam kabut mapley tu susun meje.ha..mane tak nye,39 orang nak makan.haha.pening pale diorang nak layan kitorang yang serbu kedai mamak tu.


Part paling best time nih, ade orang belanje..best nye!!jumlah sumer sekali, RM294.60..aku tau sebab aku yang simpan resit.hehe.Tukang bayar, Black, tapi tukang belanje, Zamy, Muz ngan Aizzul. Thanks korang!!!

(RESIT YANG KENE BAYAR)


Then, kitorang terus gi gerak kat Taman KLCC untuk majlis khas bersame leonairats leonairats yang da nak fly. Sekali lagi kitorang diberi perhatian oleh orang yang lalu lalang di situ.haha.


Mule2 sekali, macam bese la, tangkap tangkap gambar. Pastu, ucapan dari tuan punye badan yang nak fly, pastu ucapan Pekcha, Ketua Batch Starian037, seterusnye memberikan sedikit kad untuk kenang kenangan yang direka oleh Mago, Aizat ngan Mag. Tak tido bhai diorang ni buat kad tu..haha.

Kesimpulannye, even haritu sangat best dan sangat bermakne. Sorry la kalau even hari tu agak kelam kabut sikit sebab aku tak well prepared sangat untuk even ni..busy lorh..huhu. Pape pun, all the best untuk yang nak study kat oversea tu. jage diri lek lok. Tak lupe jugak yang study kat Malaysia ni. Semoge berjaye dalam bidang masing masing. Aku percaye korang akan berjaye satu hari nanti. Percayelah.. Plus, same same la kite doa sesame kite dan juge umat Islam yang lain supaye diberikan kejayaan di dunie dan jugak di akhirat..


Lastly, aku nak cakap, aku sayang LEONAIRATS. korang da macam family aku. Serious!!

So, akhir kate, sekian terime kasih, assalamualaikum...

4 comments:

muzhafar said...

wei tidak...aku tak bayar pun..huk3..

fikri FAUZI said...

wei muz..sorry tak mention nama kau kat blog aku..aku tak tau kau payung ktorang sekali.. ;D
nanti aku edit.

IMANSHAH said...

seronok kan..apapun tahniah buat yg nak fly tu, akhirnya dari fly kat sekolah dah leh fly ke oversea..huhu

- abdul hadi abdul muti - said...

ah, jangan nak labun. aku tau ko ade bagi duit gak..kan?=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...