Saturday 14 February 2009

Tag dari fakhruddin

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:
1. Syurge
2. Keluarge yang bahagie
3. BMW 525i sport edition
4. Isteri yang comel, cantik, cerie, kelakar, bijak, pandai masak, pandai jage anak,
5. Perhatian dari orang yang aku kenal


Alasan terhadap pilihan tersebut:
1. Aku banyak buat dose kot. So kalau dapat masuk syurge free kan best...
2. Keluarge yg bahagie? aku tak tau r nak cakap mcm ner..tapi sumer orang nak family yang bahagie kan?huhu
3. BMW tue mcm best jerk and nampak smart.huhu
4. Sampai sekarang aku tengah mencari calon isteri yg mcm tu tapi tak jumper pon.....haha
5. Sebab aku sukekan perhatian dan aku suke dimanjekan...kuchi3...hahahahaha


5 impresi terhadap orang yang diminati:
1. Peramah
2. Manje
3. Agak sewel
4. Bijak berkate2
5. Kelakar


5 perkara hebat yang pernah dilakukan:
1. Menerime pelawaan menjadi azizah time malam seribu bintang (aku takkan buat dah!!)
2. Nyanyi lagu seroje atas stage. hahahaha
3. Aku pergi kejar peragut sampai dapat and antar kat poli (mitos semate mate)
4. Memangkah iba. hahahaha
5. Letak air panas kat rambut (gile per?)


5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi):
1. Akal
2. Perempuan cantik dan solehah
3. Sony Ericsson K660 i
4. Goreng pisang
5. Bahase


5 perkara yang dibenci:
1. Orang yang cepat membosankan
2. Orang yang memang sengaje buat dose
3. Basuh kain
4. Kejut orang tido
5. Orang yang budget jerk lebeyh....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...